Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Ταπί και ψύχραιμοι (Σ. Κομίνης)

Ταπί και ψύχραιμοι (Σ. Κομίνης)
Pos xehorizeis enan Amerikano
Apo enan Evropeo



του

Σπύρου Κομίνη

Που είναι τέτοιες μέρες εκείνος ο γίγαντας της τρομοκρατίας, εκείνος ο Αϊνστάϊν της συνωμοσίας και συνεταίρος των Μπους στην εταιρία Carlyle, o φόβος και ο τρόμος της αυτοκρατορίας, η αυτού εξοχότης ο Μπιν Λάντεν; Που είναι η πανίσχυρη Αλ Κάϊντα που γκρέμισε το αμερικανικό πεντάγωνο και τους δίδυμους πύργους; Καλά αυτός και οι αυτοκτονικοί στρατιώτες του δεν ήταν που όλα τα έκαναν για τον παλαιστινιακό λαό που γίνεται κιμάς αυτές τις μέρες; Που είναι;

Πως και δεν στουκάρει μερικά αεροπλάνα στο Τελ Αβίβ στο κεφάλι του φίλου και συνσοσιαλιστή του Γιωργάκη και αντιπροέδρου της χα- χα σοσιαλιστικής διεθνούς και υπουργού Άμυνας του Ισραήλ Εχούντ Μπαράκ; Που είναι το παντοδύναμο σουνιτικό μαχητικό εξτρεμιστικό τρομοκρατικό Ισλάμ που με τόσα δισεκατομμύρια δολλάρια κατασκεύασε στις σχολές της Πεσαβάρ του Πακιστάν ο Ζμπίκνιου Μπρεζίνσκι που τώρα συμβουλεύει τον Ομπάμα;

Ρε συ για πες μου πώς είναι το μικρό όνομα του Μπιν Λάντεν; Α ναι καλά λές Οσάμα. Από τον Οσάμα στον Ομπάμα δηλαδή. Κοίτα να δεις σύμπτωση. Και πως είναι ολόκληρο το όνομα του Ομπάμα; Μπαράκ Χουσεϊν Ομπάμα. Μάλιστα. Τι λε ρε παιδί μου. Τον Σαντάμ Χουσεϊν δηλαδή τον βρήκανε και τον κρεμάσανε. Αλλά το συνεταιράκι του Μπους, τον αρχιπράκτορα της CIA, τον Οσάμα δεν μπορούνε να τον βρούνε. Μπορούνε όμως να το παίζουν καθηγητές αντιτρομοκρατίας εδώ, στην Ινδία, στην Ισπανία, όπου σκάσει κάτι, έρχονται αμέσως αυτεπαγγέλτως να ψάξουνε, διότι έχουν αυτοδιοριστεί οι ικανότεροι στην πάταξη της τρομοκρατίας, όπως έχουν αυτοδιοριστεί και καθηγητές οικονομίας, γι΄ αυτό τώρα τυπώνουνε "πέτσινο" χρήμα στο ταχυπιεστήριο.

Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι έχουμε φτάσει σε τόσο θλιβερό σημείο, ώστε στον ΑΝΤ1 ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε "τολμηρή" την επίσκεψη του προέδρου της Δημοκρατίας στο Αγαθονήσι. Δεν ξέρω αν πρόσεξες ότι τα ξένα ΜΜΕ ενώ ξέσκισαν την κυβέρνηση Καραμανλή κατά την εκστρατεία των κουκουλοφόρων, κάνουν την κουνέλα για τις τουρκικές αμερικανιές στο Αιγαίο. Έχει μεγαλύτερη σημασία η δολοφονία ενός παιδιού από τις επιθετικές ενέργειες μιας χώρας εναντίον "συμμάχου" της.

Να σου πω τώρα γιατί η Τουρκία ξανακάνει τσαμπουκάδες στο Αιγαίο, εκτός από τις αιτίες που ξέρεις. Η Ευρωπαϊκή Ένωση βάζει αυτές τις μέρες σε εφαρμογή κάτι προγράμματα χτενίσματος των εξωτερικών της συνόρων στα οποία περιλαμβάνεται φυσικά η Ελλάδα και η Κύπρος κι΄ ένα πρόγραμμα για έναν "Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό". Για να γίνουν αυτά, που πρέπει να έχουν τελειώσει σε 6 μήνες, πρέπει να κοπεί σε κουτάκια ο εναέριος χώρος και να κανονιστεί ποια χώρα ελέγχει τι. Μάλιστα επειδή θα αποφασιστεί και ποιο σύστημα μη επανδρωμένων αεροσκαφών θα χρησιμοποιηθεί για ειρηνικούς και στρατιωτικούς σκοπούς, δηλαδή αναγνώριση, διάσωση κλπ, οι Τούρκοι πιέζονται χρονικά γιατί τα σχέδιά τους στο Αιγαίο αποτυγχάνουν. Και ένα ρώσικο αεροπλανοφόρο τους σπάει τώρα τα νεύρα.

Γελοιοποιούνται λοιπόν πουλώντας τρέλα και ο Αμερικανός πρεσβευτής χαμογελάει στη Ντόρα.

Ο ψυχραιμότερος και προσεκτικότερος θα κερδίσει...

Εμπρησμοί με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον (Σ. Κομίνης)

Εμπρησμοί με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον (Σ. Κομίνης)
"ΝΑΤΟ σημαίνει
χούντες και πολέμοι"



του

Σπύρου Κομίνη

Γιατί πήρε φωτιά η χώρα με το φόνο του παιδιού; Έχουνε φάει πολλούς λάχανο αστυνομικοί. Γιατί μόνο αυτός ο φόνος προκάλεσε τέτοια οργή; Ποιός οργίστηκε όταν μαχαιρωνόντουσαν οι 15χρονοι χούλιγκανς μεταξύ τους;

Ποιος οργίστηκε όταν ακούστηκε εκείνο το "Τέλειωσέ τον, τέλειωσέ τον;" Καθάρματα που μπορούν να σκοτώσουν για πλάκα ή για λίγα χρήματα, παράγει πολλά η ελεύθερη αγορά. Σε όλες τις ηλικίες και τα επαγγέλματα.

Ποιός κατέβηκε σε διαδήλωση όταν πέσανε τα ρεπορτάζ για τα ραντεβού θανάτου ανάμεσα στους ιδιωτικούς στρατούς των ιδιοκτητών των εταιριών που λέγονται ομάδες ποδοσφαίρου; Για τον νεοφασιστικό χουλιγκανικό τουρισμό; Ποιός έβρισε βιομήχανους κι΄ εφοπλιστές για τις συνεχείς δολοφονίες εργατών και ναυτών; Ποιός έβρισε στρατηγούς για τις αυτοκτονίες και τα δυστυχήματα στις ένοπλες δυνάμεις; Ποιός πέταξε μπουκάλι μπύρα σε τραπεζίτες; Ποιός πήγε να κάψει εργοστάσιο παραγωγής σκατών που μας πουλάνε για τρόφιμα;

Μόλις έσκασε το βίντεο της δολοφονίας του παιδιού, "νταβατζήδες" και μπλόγκερς, δήθεν εχθροί (και ανταγωνιστές στην προσέλκυση διαφήμισης), είπαν με ένα στόμα: "Καραμανλή άλλαξε το όνομά σου σε Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος και φύγε για το Παρίσι".

Το παιδί μισούσε το μπάτσο και ο μπάτσος μισούσε το παιδί. Χωρίς να γνωρίζονται. Το παιδί, μεγαλωμένο με αναρχική αμερικανιά όπως τα περισσότερα παιδιά, έβρισε το μπάτσο. Για κάνε πως βρίζεις μπάτσο στην Αμερική να δούμε. Θα αναγνωρίζεται μετά το πτώμα σου; Για κάνε κανένα αστείο στο Βέλγιο, στην Αγγλία και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, να δεις για πότε θα φας χώμα. Ο μπάτσος μισούσε το παιδί. Και το μισούσε τόσο πολύ, ώστε αφού το σκότωσε, έκανε και σχόλια για τη διαγωγή του, αντί να δηλώσει μετάνοια.

Οι στρατιωτικά οργανωμένες επιθέσεις των ατάκτων εναντίον της Αθήνας και άλλων ελληνικών πόλεων, εξ ίσου αποτελεσματικές με τις πυρκαγιές, έχουν τον ίδιο στόχο. Να χεστείς απάνω σου. Να πάμε στο ΝΑΤΟ και να πούμε ναι σε όλα. Ναι στα κέφια της ΠΓΔΜ. Ναι, να μπουν στο ΝΑΤΟ η Γεωργία και η Ουκρανία. Να αναγνωρίσουμε το Κόσοβο. Να δεχτούμε το σχέδιο Ανάν για την Κύπρο. Να δώσουμε τη Θράκη και το μισό Αιγαίο στην Τουρκία. Να ματαιώσουμε τις συμφωνίες με τη Ρωσία και την Κίνα. Να στραγγαλίσουμε ακόμα περισσότερο τους φτωχούς, για να διασώσουμε τους πλουσίους μας, που περνάνε δύσκολες στιγμές.

Οι εμπρησμοί ήταν καλά σχεδιασμένοι και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Δημόσια κτίρια (που θα ξαναχτίσουν ιδιώτες), μικρά μαγαζιά, που πρέπει να δώσουν τη θέση τους στα τεράστια κέντρα καταστημάτων που ήδη φυτρώνουν παντού και θα αποτελειώσουν και τον τελευταίο μαγαζάτορα. Αυτοκίνητα, να πάρει μπρος η πεθαμένη αγορά.

Το καημένο το παιδί. Που να ΄ξερε ότι θα παίξει γεωπολιτικό ρόλο στην Ευρώπη, πηγαίνοντας να γιορτάσει με τους φίλους του στα Εξάρχεια...

Τρόμου και ρατσισμού γωνία

Τρόμου και ρατσισμού γωνία
«Ακροδεξιοί κυνηγούν τις νύχτες με μαχαίρια, σαν Νέρωνες, τους μετανάστες». Κάτοικοι: «Φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε βράδυ»
Της ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΔΑΜΑ
Ούτε ένας μετανάστης δεν φαίνεται στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών και τους γύρω δρόμους. Η παιδική χαρά κλειδωμένη. Μια 80χρονη γυναίκα περπατάει με ένα ταψί φαγητό, το αφήνει στα σκαλιά της εκκλησίας για όποιον πεινάει. Ομάδες αστυνομικών έχουν στήσει μπλόκα και ελέγχουν διερχόμενα αυτοκίνητα με μετανάστες. Οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις όπως παράσταση Καραγκιόζη, κουκλοθέατρου, παρουσιάσεις βιβλίων ακυρώθηκαν. Ελάχιστοι άνθρωποι κυκλοφορούν πεζοί μετά το σούρουπο. Η πλατεία εποπτεύεται από ομάδα πολιτών. Και η ρίζα του κακού φαίνεται πως είναι η αδυναμία αυτών που εντέλλονται από την Πολιτεία να λύσουν το πρόβλημα.

FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="
Εξαφανίστηκαν οι μετανάστες από την πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα Δεν πρόκειται για σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά για την πραγματικότητα στην κεντρική πλατεία της Αθήνας. Οπου η κατάσταση, όπως λένε όλοι, είναι ανεξέλεγκτη. Συμπλοκές, μαχαιρώματα, επιθέσεις. Και πολλά άλλα.
«Τώρα οργανωθήκαμε για να τους διώξουμε»
«Ιχνος δεν υπάρχει πλέον από μετανάστη. Είναι ύποπτο. Στημένο ήταν αυτό με το κοράνι; Αλλά δεν είναι κατάσταση αυτή που ζούμε. Γέμιζε η πλατεία μετανάστες», λέει μια γυναίκα στο μίνι μάρκετ. Φεύγει βιαστικά. Ενας άλλος αφήνει ένα έντυπο της ακροδεξιάς στην είσοδο. Τον ακολουθεί μια γυναίκα γύρω στα 65: «Θέλουμε την Ελλάδα μας, τη χώρα μας πίσω. Δεν είμαστε ρατσιστές, αλλά θέλουμε να φύγουνε. Στην επόμενη συγκέντρωση που θα κάνουμε για να διώξουμε τους ξένους, θα έρθουν 5.000 άτομα απ' όλη την Αθήνα. Τώρα οργανωθήκαμε».
Η μεγαλύτερη σε ηλικία πελάτισσα είναι φοβισμένη: «Δεν βγαίνουμε από τα σπίτια μας. Ακούμε για βιασμούς και άλλα. Ανθρωποι είναι κι αυτοί, αλλά δεν υπάρχει μεταναστευτική πολιτική...».
Μια Αλβανίδα, κάποιοι Πολωνοί που εργάζονται στα καταστήματα της πλατείας εκφράζουν πλέον τις ίδιες αντιλήψεις: «Εμείς ήρθαμε πριν από 15 χρόνια. Αγοράσαμε σπίτια, καταστήματα. Τα παιδιά μας φοιτούν σε ελληνικά σχολεία. Θέλουμε να φύγουν οι ξένοι αυτοί γιατί μας κάνουν ζημιά...». Αλλοι δείχνουν το χρωματοπωλείο πίσω από την πλατεία που έκλεισε. Το προποτζίδικο που λήστεψαν πρόσφατα: «Μπροστά μου, δύο φορές βούτηξαν τσάντες από γυναίκες. Μελαχρινοί, τους είδα που έτρεχαν». «Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια. Είμαι ξένη. Αλλά το κακό παράγινε», προσθέτει μια Αλβανίδα.
Κι όμως, σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, αυτοί που καταγγέλλουν τους άλλους ξένους, οι «ενταγμένοι» Πολωνοί και Αφγανοί, ευθύνονται κυρίως για τις συμπλοκές. Αντιθέτως, Αφγανοί και Πακιστανοί κατηγορούνται για μικροκλοπές και δεν εμπλέκονται σε ξυλοδαρμούς. Αλλά οι κάτοικοι αντιδρούν έντονα πλέον, αφού βιώνουν αυτό που στην αστυνομική ορολογία χαρακτηρίζεται «όχληση». Μιλούν για ληστείες, κλοπές που συμβαίνουν, αλλά με σκοπό την επιβίωση.
«Φοβόμαστε»
Ορισμένες φράσεις-κλισέ επαναλαμβάνονται με τον ίδιο ρυθμό από μεγάλη μερίδα των κατοίκων. Οι πιο χαρακτηριστικές: «Φοβόμαστε τις αρρώστιες. Οι μετανάστες δεν εξετάζονται από γιατρούς. Καλά έκαναν κι έκλεισαν την παιδική χαρά, για να μην πηγαίνουν μαντιλοφορούσες με αφγανάκια. Φοβόμαστε μην κολλήσουν αρρώστιες τα παιδιά μας». Καθώς επίσης κι ότι «λόγω της μεγάλης συγκέντρωσης μεταναστών, η περιοχή υποβαθμίστηκε. Αλλά τα σπίτια είναι δικά μας. Δεν μπορούμε να φύγουμε γιατί πουλιούνται φθηνά. Με αυτά τα χρήματα δεν μπορείς ν' αγοράσεις ούτε ένα δωμάτιο σε άλλη συνοικία. Μερικοί τα νοίκιασαν σε μετανάστες κι έφυγαν».
Για την «προστασία» τους και από τα ακροδεξιά στοιχεία, όπως λένε, ομάδες μελών της Επιτροπής Κατοίκων μαζεύονται κάθε απόγευμα στην πλατεία. Και ορισμένοι περιπολούν τις νύχτες με μηχανές και αυτοκίνητα. Μαζί με τους αστυνομικούς που έχουν στήσει μπλόκα σε κάθε γωνία.
«Απειληθήκαμε»
Συναντήσαμε δύο μέλη της Κίνησης Κατοίκων του 6ου διαμερίσματος, εκ των διοργανωτών των πολιτιστικών εκδηλώσεων που προγραμματίστηκαν στην πλατεία. Λένε ότι ακυρώθηκαν γιατί «απειλήθηκε η ζωή μας». Ζητούν να μη δημοσιευτούν τα ονόματά τους.
Ο μεγαλύτερος προσπαθεί να εξηγήσει: «Προγραμματίσαμε μια σειρά πολιτιστικών εκδηλώσεων. Με το σύνθημα "χτίζουμε γέφυρες και όχι τοίχους". Διευκρινίζοντας πως δεν θέλουμε μίσος, διχασμό, βία. Διότι έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα. Αντιμετωπίζουμε έναν εφιάλτη προπηλακισμών. Αν δεν μπει φραγμός, φοβόμαστε ότι θα χυθεί αίμα. Ακυρώσαμε τις παραστάσεις Καραγκιόζη και κουκλοθέατρου. Κάθε απόγευμα, την ώρα των παραστάσεων, συγκεντρώνονται ακροδεξιοί. Σκεφτείτε να μαζευτούν παιδιά... Κι αυτή η κατάσταση στην πλατεία έγινε καθημερινό φαινόμενο».
«Την επόμενη εβδομάδα προγραμματίζαμε την παρουσίαση βιβλίου του Βασίλη Λαδά, το "Μουσαφεράτ". Αλλά μάλλον θα αναβληθεί. Στην Κίνηση μετέχουν 50 κάτοικοι της περιοχής. Ερχονται στις εκδηλώσεις, απειλούνται και φεύγουν. Επιβάλλεται μια μορφή άγριας βίας. Δεν μπορούμε να ζήσουμε εδώ, αλλά δεν θέλουμε και να φύγουμε».
Ο Γιώργος υποστηρίζει ότι «ορισμένοι ακροδεξιοί επέβαλαν το άβατο στους δημόσιους χώρους. Και είναι περισσότεροι από εμάς και, επιπλέον, κινητοποιούν φασιστικά στοιχεία της ευρύτερης περιοχής. Κυνηγούν τις νύχτες, με μαχαίρια, σαν Νέρωνες, τους μετανάστες».
Η Μαρία προσθέτει πως «διοργανώσαμε μαθήματα ζωγραφικής για παιδιά. Ηρθαν, μας είπαν "μην τολμήσετε. Η πλατεία είναι δική μας". Μπήκαν στο κατάστημα και με απείλησαν: "Θα έρθεις στην επόμενη συγκέντρωση για να διώξουμε τους ξένους", είπαν. Τους απαντώ πως δεν κατεβαίνω με στειλιάρι στο χέρι. Δέχομαι απειλές και κάνω πως δεν καταλαβαίνω. Αν δεν ευαισθητοποιηθεί η ελληνική κοινωνία, θα χυθεί αίμα από τους ακροδεξιούς που έχουν την κάλυψη της αστυνομίας. Κάθε βράδυ βλέπουμε προπηλακισμούς ξένων, μαχαιρώματα. Από τις 9 το βράδυ και μετά δεν κυκλοφορούμε».
Στην παρέα προστίθεται κι ένας 65χρονος άνδρας: Χθες τη νύχτα μαχαίρωσαν έναν Αφγανό. Μας έχουν φωτογραφίσει σε εκδηλώσεις και δεχόμαστε απειλές. Βάλαμε πόρτες και ρολά ασφαλείας. Γιατί έχουμε ν' αντιμετωπίσουμε οργανωμένο παρακράτος. Δεν πρόκειται για λίγους φανατικούς. Μου θυμίζουν καταστάσεις του 1960. Τριάντα χρόνια προετοιμάζονται να μπουν στο πολιτικό παιχνίδι».
«Μας στοχοποίησαν»
Ο ηθοποιός Περικλής Λιανός, κάτοικος του 6ου διαμερίσματος, είχε προσκληθεί να συμμετάσχει στην εκδήλωση το περασμένο Σάββατο στην πλατεία. Περιγράφει την εμπειρία του: «Στις 7.30 το απόγευμα, πηγαίνοντας προς τον χώρο της εκδήλωσης, μια ομάδα ανθρώπων μου επιτέθηκε. Στην αρχή λέγοντας "μαλάκα ηθοποιέ του κωλοσύριζα, που πα να διαβάσεις για μετανάστες, μάζεψέ τα και φύγε". Αντέδρασα ρωτώντας ποιοι είναι, με ποιο δικαίωμα απαιτούν να φύγω από την πλατεία. Συνεχώς μαζεύονταν περισσότεροι. Μου φώναζαν "γλείφτη, προδότη, αν έχεις φιλότιμο δεν θα παίξεις τα παιχνίδια του Σόρος", έφτυναν. Μετά από διαπληκτισμούς τα υβρεολόγια αυξήθηκαν. Υποχρεωθήκαμε να εγκαταλείψουμε, φεύγοντας μας φωτογράφιζαν, μας στοχοποιούσαν».
Αντιδήμαρχος: «Με προπηλάκισαν»
«Δέχτηκα επίθεση στην πλατεία. Κι ας είχα πέντε γύρω μου. Την περασμένη Κυριακή. Στη διάρκεια παρουσίασης βιβλίου, του Γκ. Καπλάνι», λέει ο αντιδήμαρχος του Δήμου Αθηναίων Λευτέρης Σκιαδάς: «Οι κάτοικοι του Αγ. Παντελεήμονα έχουν ένα δίκιο. Αντιμετώπισαν προβλήματα. Ωστόσο κάποιοι εκμεταλλεύονται ορισμένες απόψεις για τραμπουκισμούς. Δεν είναι δυνατόν να κατακτηθεί η πλατεία από ορισμένους που επιβάλλονται βίαια. Ο χώρος ανήκει σε όλους, που πρέπει να έχουν δικαίωμα να εκφράσουν τις απόψεις τους. Ο δήμαρχος Αθηναίων κατήγγειλε τις βίαιες πράξεις τους στο δημοτικό συμβούλιο, καταδικάζοντας τέτοιες πρακτικές. Οσοι ζούμε στην ίδια πόλη πρέπει να συνεννοηθούμε πριν την αιματοκυλήσουν.
Ο δήμος παρέχει υπηρεσίες πρόνοιας σε όποιον έχει ανάγκη. Φροντίζουμε για την καθαριότητα και πιστεύουμε ότι υπάρχουν λύσεις, με κουβέντα, χωρίς ακρότητες. Δυστυχώς, επικράτησε η ένταση. Πήγε το συνεργείο του δήμου να δώσει ρούχα στο Ιδρυμα Αστέγων. Τους έδιωξαν. Κυνήγησαν τους μεροκαματιάρηδες, το αυτοκίνητο. Πήγα στον Αγ. Παντελεήμονα να συζητήσω. Ενώ πριν υπήρχαν δύο ακραίοι, τώρα παρασύρθηκαν και οι καταστηματάρχες. Δεν κατάφερα να συζητήσω, ούρλιαζαν.
Και υπάρχει το θέμα της ακύρωσης των εκδηλώσεων. Γιατί όταν υποχωρεί ο πολιτισμός για να εξομαλυνθεί η ένταση, αυτός είναι κακός οιωνός για το αύριο. Διότι αυτοί που προπηλάκισαν -και εμένα- δεν έχουν λογική. Δίνουν την ευκαιρία σε ανθρώπους που λειτουργούν ύποπτα. Σε κάποια σκοτεινά υπόγεια μεθοδεύονται σχέδια τα οποία δεν γνωρίζουμε ποιους εκφράζουν. Και συνεχίζει:
«Στην παιδική χαρά της πλατείας τρεις φορές έβαλαν λουκέτα επειδή έμπαιναν αφγανάκια, τρεις φορές τα βγάλαμε. Πάλι την κλείδωσαν και κυνήγησαν τον φύλακα. Τα ακροδεξιά μπλοκ μας επιτίθενται καθημερινά για τη θετική μας στάση απέναντι στους μετανάστες. Αλλά ο Δήμος, μόνος του, δεν μπορεί να επιλύσει το μεταναστευτικό πρόβλημα της χώρας. Μόνο συσσίτια διανέμει ώστε να μην αναγκαστούν να κλέψουν». *

"Αποφυλακίζεται ο Κορκονέας αμέσως μετά τις Ευρωεκλογές"

"Αποφυλακίζεται ο Κορκονέας αμέσως μετά τις Ευρωεκλογές"

"Ο Επαμεινώνδας Κορκονέας, ο αστυνομικός που τραυμάτισε θανάσιμα τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο τον περασμένο Δεκέμβρη στα Εξάρχεια, πρόκειται να αποφυλακισθεί αμέσως μετά τις Ευροεκλογές.
Ο συγκεκριμένος αστυνομικός έχει ήδη καταθέσει νέα...
αίτηση αποφυλάκισης και ελπίζει ότι σύντομα θα αποφυλακισθεί.
Σε πολλούς κύκλους διαδίδεται ότι η αποφυλάκιση αυτή είναι ένα από τα τάματα κυβερνώντος κόμματος προς τους συλλόγους της Μάνης για την «συνεισφορά» τους στον προεκλογικό του αγώνα."



Πριν μερικες μερες στην επισης βρωμοφυλλαδα Εσπρεσσο ειχε δημοσιευτει το εξης:
"Υπό άκρα μυστικότητα και με δρακόντεια μέτρα ασφαλείας οργανώθηκε το πρωί της Παρασκευής επιχείρηση-μαμούθ για τη μεταφορά στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων των δύο ειδικών φρουρών που έχουν προφυλακιστεί (μετά τη δολοφονία του 15χρονου μαθητή Αλέξη Γρηγορόπουλου τον περασμένο Δεκέμβρη στα Εξάρχεια) και τώρα, λίγο πριν από τη συμπλήρωση του εξαμήνου, επανήλθαν με νέο αίτημα αποφυλάκισης.
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες της «Espresso», ο 37χρονος Επαμεινώνδας και ο 30χρονος Βασίλης Σαραλιώτης μεταφέρθηκαν ινκόγκνιτο από τις φυλακές Δομοκού στο τμήμα Μεταγωγών της Αθήνας το βράδι της Πέμπτης, χωρίς κανείς από τους συγκρατούμενούς τους να αντιληφθεί την απουσία τους, βοηθούντος και του γεγονότος ότι βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους που είναι απομονωμένοι από τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις στις οποίες καταλύουν και κινούνται όλοι οι άλλοι έγκλειστοι στο συγκεκριμένο σωφρονιστικό κατάστημα.
Με βάση τις συντεταγμένες του ίδιου σχεδίου «παραλλαγής», οι ειδικοί φρουροί που άναψαν το φιτίλι του Δεκέμβρη οδηγήθηκαν το πρωί της Παρασκευής στην Ευελπίδων χωρίς να φορούν χειροπέδες, με συμβατικά αυτοκίνητα και δίχως οι συνάδελφοί τους που έκαναν τη μεταγωγή να φορούν στολές. Μια. χαρούμενη παρέα δηλαδή, για να μην κινηθούν υποψίες και κυρίως για να μην αναγνωριστούν και οργανωθούν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας.
Οπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, το αρμόδιο συμβούλιο που άκουσε την επιχειρηματολογία τους επιφυλάχθηκε να εκδώσει απόφαση μέσα στο επόμενο δεκαήμερο. Φαίνεται δε να έχει εξασφαλιστεί θετική εισήγηση του εισαγγελέα τουλάχιστον για τον Σαραλιώτη, τον φρουρό που συνόδευε τον Κορκονέα και πριν αυτός καταληφθεί από το δολοφονικό αμόκ φέρεται να πέταξε προς την πλευρά του Γρηγορόπουλου και των φίλων του μια χειροβομβίδα κρότου-λάμψης.
Υπενθυμίζεται ότι αίτημα αποφυλάκισης έχουν υποβάλει άλλες δύο φορές οι δυο τους. Η πρώτη ήταν επτά ημέρες μετά την προφυλάκισή τους στο Δομοκό και η δεύτερη πριν από τρεις μήνες. Και τις δύο φορές τα αιτήματα απορρίφθηκαν από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών.
Η δεύτερη κατά σειρά προσπάθεια είχε καταβληθεί στις 18 Φεβρουαρίου με το επιχείρημα ότι έχουν γνωστή διεύθυνση διαμονής, λευκό ποινικό μητρώο και δεν υπάρχει κίνδυνος εξόδου τους από τη χώρα. Το δικαστικό συμβούλιο έκρινε και τότε πως είναι επικίνδυνοι τέλεσης νέων αδικημάτων."


Να εχουμε το νου μας,προβλεπεται μακρυ καλοκαιρι, ειδικα αν αναλογιστουμε και τη χτεσινη δημοσιευση των διαπλεκομενων "Νεων:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ-ΣΚΟΥΠΑ θέλει να κάνει η ΕΛ.ΑΣ. και για τους αντιεξουσιαστές. Εισηγήσεις ανώτερων αξιωματικών για κατά μέτωπο αντιπαράθεση με τους αντιεξουσιαστές αντιμετωπίζονται θετικά από την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών, που βλέπει το καλοκαίρι ως την ιδανική περίοδο για την υλοποίηση του σχεδίου. Σύμφωνα με τις εισηγήσεις αυτές, η ΕΛ.ΑΣ. θα επέμβει σε χώρους που έχουν καταληφθεί από αντιεξουσιαστές και που οι ιδιοκτήτες τους επανειλημμένως έχουν ζητήσει την απομάκρυνσή τους. Όπως τονίζουν σε κατ΄ ιδίαν συζητήσεις τους ανώτεροι αξιωματικοί, ελπίζουν πως οι επιχειρήσεις αυτές θα αποκαλύψουν μέρος του οπλοστασίου των αντιεξουσιαστών, ενώ θα δώσουν και ένα ηχηρό μήνυμα για τις «σκληρές» προθέσεις της ΕΛ.ΑΣ. έναντι των κουκουλοφόρων

Βίντεο - σοκ για τους "οικολόγους" πράσινους που τους προωθούν τα ΜΜΕ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ



Βίντεο - σοκ για τους "οικολόγους" πράσινους που τους προωθούν τα ΜΜΕ

28.5.2009



Θεσσαλονίκη, 13 Νοεμβρίου 2006. Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Παρουσίαση του «Μακεδονικού Αναγνωστικού», ενός βιβλίου που αξιοποιείται έντονα από τη σκοπιανή προπαγάνδα για την απόδειξη ενός παιδικού παραμυθιού που γίνεται πιστευτό από όλους όσοι αγνοούν την Ιστορία. Δηλαδή, για την ύπαρξη «μακεδονικού» έθνους διάφορου από το ελληνικό. Εννοείται ότι δεν πρόκειται για ελληνικό αναγνωστικό, αλλά για εγχειρίδιο γραμμένο στο ιδίωμα των Σκοπίων. Δίπλα στο πάνελ ένα πανό όπου δέσποζε το πρόσωπο του Γκότσε Ντέλτσεφ, του εθνικού ήρωα της FYROM. Ανάμεσα στους παρουσιαστές του βιβλίου ο εκπρόσωπος του κόμματος Ουράνιο Τόξο κ. Βοσκόπουλος που αυτοπροσδιορίστηκε ως «εθνικά Μακεδόνας για πολιτικούς λόγους», ο κ. Ονσούνογλου που συστήθηκε ως «Οθωμανός», ο κ. Τριαρίδης που είπε ότι είναι «ελληνόγλωσσος Σαλονικιός» και... ο κ. Μιχάλης Τρεμόπουλος! Ο εσχάτως διάσημος επικεφαλής των Οικολόγων Πράσινων.

Η τηλεοπτική σιωπή

Σε αυτή την εκδήλωση, που πολύ δύσκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως φιλελληνική, ο κ. Τρεμόπουλος μίλησε πολύ ανοιχτά για τα εθνικά μας θέματα, την έννοια της πατρίδας, τη Μακεδονία, τα Σκόπια, τις μειονότητες και τα ζητήματα του αυτοπροσδιορισμού των ατόμων και των συλλογικοτήτων. Αυτά αποφεύγει να τα επαναλάβει, αν και έχει δεχτεί επανειλημμένως προκλήσεις και προσκλήσεις στα τηλεοπτικά πάνελ από συνομιλητές, κυρίως του ΛΑΟΣ. Οι λόγοι είναι προφανείς. Οι επί του Μακεδονικού απόψεις του είναι μάλλον αντιδημοφιλείς, ενώ ο γενικός και αόριστος όρος «οικολογία» είναι συμπαθέστατος και συνιστά δημοσκοπικό... πασπαρτού. Ομως, στα πλαίσια ενός ειλικρινούς πολιτικού διαλόγου που οφείλουν να κάνουν τα κόμματα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, ο κ. Τρεμόπουλος οφείλει στο κοινό, αλλά και στον εαυτό του, ξεκάθαρες εξηγήσεις, χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα. Όπως ακριβώς στάθηκε εκείνη τη δύσκολη μέρα όπου παρουσιάζοντας το «Μακεδονικό Αναγνωστικό» δέχτηκε τις ερωτήσεις αντιφρονούντων εθνικιστών, απλών Θεσσαλονικιών νέων, ηλικιωμένων και δημόσιων προσώπων, χωρίς να αποφύγει καμία απάντηση. Περιήλθε, λοιπόν, με κάπως «κινηματογραφικό» τρόπο στην κατοχή μας το βίντεο με την παρουσίαση του βιβλίου και παραθέτουμε κάποια σημαντικά σημεία από τις παρεμβάσεις του κ. Τρεμόπουλου προς κρίση του κοινού.

«Η Θεσσαλονίκη δεν ήταν ελληνική»

Στην εκκίνηση της δικής του εισήγησης ο κ. Τρεμόπουλος όρισε την πατρίδα με έναν τρόπο που ενδέχεται να ξενίσει την πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Πατρίδα μας δεν είναι η Ελλάδα, αλλά η παιδική μας ηλικία: «Ευχαριστώ για την πρόσκληση τους διοργανωτές αυτής της συνέντευξης Τύπου, η οποία έχει στόχο να παρουσιάσει αυτό το βιβλίο. Ηδη έχει παρουσιαστεί και στην Αθήνα και προκάλεσε αντίστοιχο ενδιαφέρον από κάποιους πολιτικά περιθωριακούς κύκλους, οι οποίοι νομίζουν ότι είναι στην αιχμή του δόρατος ενός κλίματος που έχει μάθει να πουλάει και να ζει από τον πατριωτισμό. Η ιστορία του θεσμού του έθνους-κράτους έχει δύο, δυόμισι αιώνες βάθος. Βέβαια, άλλα είναι τα σύνολα εκείνα πάνω στα οποία ένας άνθρωπος αποκτούσε και αποκτά ταυτότητα. Βέβαια, για να χαραχθούν κάποιες γραμμές συνόρων έχουν χυθεί ποτάμια αίματος. Αυτό που μένει είναι η πραγματικά σοφή προσέγγιση, επιστημονική μεν, αλλά πολύ απλή, ότι πατρίδα είναι η παιδική μας ηλικία. Εκεί ξαναρχόμαστε και τελικά αυτό είναι που αγαπάμε και αυτό εμείς τουλάχιστον είμαστε διαθέσιμοι να υπερασπίσουμε».

Στη συνέχεια, η τοποθέτησή του θα μπορούσε να απογοητεύσει όλους τους Έλληνες που έχουν εδραία πεποίθηση ότι η συμπρωτεύουσα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του έθνους μας. Ο αρχηγός του κόμματος Οικολόγοι Πράσινοι... έγραψε ιστορία αναφέροντας ότι η Θεσσαλονίκη το 1912 δεν ήταν ελληνική και ούτε λίγο, ούτε πολύ, οι ελληνικές αρχές, έπειτα από την απελευθέρωση «συμπεριφέρθηκαν μετά το 1912 σαν ξένοι μέσα στη νύχτα που ήρθαν και έσκισαν σελίδες από το βιβλίο της Ιστορίας της πόλης». Παραθέτουμε την ακριβή απομαγνητοφώνηση των λόγων του: «Για μας, το να ασχολείται κανείς με την τοπική Ιστορία δεν είναι μόνο ένα χρέος στο να αποκαθιστά κάποια κομμάτια της Ιστορίας, είτε της πόλης της Θεσσαλονίκης είτε της χώρας. Ακριβώς επειδή κάποιοι συμπεριφέρθηκαν μετά το 1912 σαν ξένοι μέσα στη νύχτα που ήρθαν και έσκισαν σελίδες από το βιβλίο της Ιστορίας της πόλης.

»Βέβαια, η Θεσσαλονίκη, το 1912, όταν μπήκε ο Ελληνικός Στρατός δεν ήταν ελληνική. Έγινε ελληνική και έπρεπε να γίνει με μια διαδικασία, η οποία ανέδειξε και εξέθρεψε ένα στρώμα που έχει μάθει να κάνει τον πατριωτισμό επάγγελμα και ταυτόχρονα να δημιουργεί εκείνες τις ιδεολογίες αλλά και τις συγκεκριμένες πρακτικές και μάλιστα πολιτικές συμπεριφορές, για τις οποίες αυτή η πόλη, με ειλικρίνεια, θα έπρεπε να ντρέπεται τουλάχιστον για ένα κομμάτι αυτής της Ιστορίας. Γιατί είχαμε και εδώ, στη διάρκεια του μεσοπολέμου, ανάπτυξη εκείνων των κινημάτων που πάτησαν και στην αντίστοιχη ανάπτυξη κινημάτων, του φασισμού, του ναζισμού. Εδώ ήταν το φυτώριο όπου αναπτύχθηκε πανελλαδικά η γνωστή, σε αυτούς που τουλάχιστον ασχολούνται με την πολιτική Ιστορία, "Εθνική Ενωση Ελλάς" που κατάφερε να έχει μέχρι και 27 παραρτήματα σε ολόκληρη τη χώρα».

«Κρητικοί χωροφύλακες καταπίεζαν Οθωμανούς»
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης σημειώθηκε ένταση μεταξύ του πάνελ και του κοινού. Αποχωρώντας, ένας από τους διαφωνούντες με τις θέσεις των εισηγητών του «Μακεδονικού Αναγνωστικο

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ



ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ



Βίντεο - σοκ για τους "οικολόγους" πράσινους που τους προωθούν τα ΜΜΕ

28.5.2009



Θεσσαλονίκη, 13 Νοεμβρίου 2006. Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Παρουσίαση του «Μακεδονικού Αναγνωστικού», ενός βιβλίου που αξιοποιείται έντονα από τη σκοπιανή προπαγάνδα για την απόδειξη ενός παιδικού παραμυθιού που γίνεται πιστευτό από όλους όσοι αγνοούν την Ιστορία. Δηλαδή, για την ύπαρξη «μακεδονικού» έθνους διάφορου από το ελληνικό. Εννοείται ότι δεν πρόκειται για ελληνικό αναγνωστικό, αλλά για εγχειρίδιο γραμμένο στο ιδίωμα των Σκοπίων. Δίπλα στο πάνελ ένα πανό όπου δέσποζε το πρόσωπο του Γκότσε Ντέλτσεφ, του εθνικού ήρωα της FYROM. Ανάμεσα στους παρουσιαστές του βιβλίου ο εκπρόσωπος του κόμματος Ουράνιο Τόξο κ. Βοσκόπουλος που αυτοπροσδιορίστηκε ως «εθνικά Μακεδόνας για πολιτικούς λόγους», ο κ. Ονσούνογλου που συστήθηκε ως «Οθωμανός», ο κ. Τριαρίδης που είπε ότι είναι «ελληνόγλωσσος Σαλονικιός» και... ο κ. Μιχάλης Τρεμόπουλος! Ο εσχάτως διάσημος επικεφαλής των Οικολόγων Πράσινων.

Η τηλεοπτική σιωπή

Σε αυτή την εκδήλωση, που πολύ δύσκολα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως φιλελληνική, ο κ. Τρεμόπουλος μίλησε πολύ ανοιχτά για τα εθνικά μας θέματα, την έννοια της πατρίδας, τη Μακεδονία, τα Σκόπια, τις μειονότητες και τα ζητήματα του αυτοπροσδιορισμού των ατόμων και των συλλογικοτήτων. Αυτά αποφεύγει να τα επαναλάβει, αν και έχει δεχτεί επανειλημμένως προκλήσεις και προσκλήσεις στα τηλεοπτικά πάνελ από συνομιλητές, κυρίως του ΛΑΟΣ. Οι λόγοι είναι προφανείς. Οι επί του Μακεδονικού απόψεις του είναι μάλλον αντιδημοφιλείς, ενώ ο γενικός και αόριστος όρος «οικολογία» είναι συμπαθέστατος και συνιστά δημοσκοπικό... πασπαρτού. Ομως, στα πλαίσια ενός ειλικρινούς πολιτικού διαλόγου που οφείλουν να κάνουν τα κόμματα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, ο κ. Τρεμόπουλος οφείλει στο κοινό, αλλά και στον εαυτό του, ξεκάθαρες εξηγήσεις, χωρίς υπεκφυγές και μισόλογα. Όπως ακριβώς στάθηκε εκείνη τη δύσκολη μέρα όπου παρουσιάζοντας το «Μακεδονικό Αναγνωστικό» δέχτηκε τις ερωτήσεις αντιφρονούντων εθνικιστών, απλών Θεσσαλονικιών νέων, ηλικιωμένων και δημόσιων προσώπων, χωρίς να αποφύγει καμία απάντηση. Περιήλθε, λοιπόν, με κάπως «κινηματογραφικό» τρόπο στην κατοχή μας το βίντεο με την παρουσίαση του βιβλίου και παραθέτουμε κάποια σημαντικά σημεία από τις παρεμβάσεις του κ. Τρεμόπουλου προς κρίση του κοινού.

«Η Θεσσαλονίκη δεν ήταν ελληνική»

Στην εκκίνηση της δικής του εισήγησης ο κ. Τρεμόπουλος όρισε την πατρίδα με έναν τρόπο που ενδέχεται να ξενίσει την πλειοψηφία του ελληνικού λαού. Πατρίδα μας δεν είναι η Ελλάδα, αλλά η παιδική μας ηλικία: «Ευχαριστώ για την πρόσκληση τους διοργανωτές αυτής της συνέντευξης Τύπου, η οποία έχει στόχο να παρουσιάσει αυτό το βιβλίο. Ηδη έχει παρουσιαστεί και στην Αθήνα και προκάλεσε αντίστοιχο ενδιαφέρον από κάποιους πολιτικά περιθωριακούς κύκλους, οι οποίοι νομίζουν ότι είναι στην αιχμή του δόρατος ενός κλίματος που έχει μάθει να πουλάει και να ζει από τον πατριωτισμό. Η ιστορία του θεσμού του έθνους-κράτους έχει δύο, δυόμισι αιώνες βάθος. Βέβαια, άλλα είναι τα σύνολα εκείνα πάνω στα οποία ένας άνθρωπος αποκτούσε και αποκτά ταυτότητα. Βέβαια, για να χαραχθούν κάποιες γραμμές συνόρων έχουν χυθεί ποτάμια αίματος. Αυτό που μένει είναι η πραγματικά σοφή προσέγγιση, επιστημονική μεν, αλλά πολύ απλή, ότι πατρίδα είναι η παιδική μας ηλικία. Εκεί ξαναρχόμαστε και τελικά αυτό είναι που αγαπάμε και αυτό εμείς τουλάχιστον είμαστε διαθέσιμοι να υπερασπίσουμε».

Στη συνέχεια, η τοποθέτησή του θα μπορούσε να απογοητεύσει όλους τους Έλληνες που έχουν εδραία πεποίθηση ότι η συμπρωτεύουσα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του έθνους μας. Ο αρχηγός του κόμματος Οικολόγοι Πράσινοι... έγραψε ιστορία αναφέροντας ότι η Θεσσαλονίκη το 1912 δεν ήταν ελληνική και ούτε λίγο, ούτε πολύ, οι ελληνικές αρχές, έπειτα από την απελευθέρωση «συμπεριφέρθηκαν μετά το 1912 σαν ξένοι μέσα στη νύχτα που ήρθαν και έσκισαν σελίδες από το βιβλίο της Ιστορίας της πόλης». Παραθέτουμε την ακριβή απομαγνητοφώνηση των λόγων του: «Για μας, το να ασχολείται κανείς με την τοπική Ιστορία δεν είναι μόνο ένα χρέος στο να αποκαθιστά κάποια κομμάτια της Ιστορίας, είτε της πόλης της Θεσσαλονίκης είτε της χώρας. Ακριβώς επειδή κάποιοι συμπεριφέρθηκαν μετά το 1912 σαν ξένοι μέσα στη νύχτα που ήρθαν και έσκισαν σελίδες από το βιβλίο της Ιστορίας της πόλης.

»Βέβαια, η Θεσσαλονίκη, το 1912, όταν μπήκε ο Ελληνικός Στρατός δεν ήταν ελληνική. Έγινε ελληνική και έπρεπε να γίνει με μια διαδικασία, η οποία ανέδειξε και εξέθρεψε ένα στρώμα που έχει μάθει να κάνει τον πατριωτισμό επάγγελμα και ταυτόχρονα να δημιουργεί εκείνες τις ιδεολογίες αλλά και τις συγκεκριμένες πρακτικές και μάλιστα πολιτικές συμπεριφορές, για τις οποίες αυτή η πόλη, με ειλικρίνεια, θα έπρεπε να ντρέπεται τουλάχιστον για ένα κομμάτι αυτής της Ιστορίας. Γιατί είχαμε και εδώ, στη διάρκεια του μεσοπολέμου, ανάπτυξη εκείνων των κινημάτων που πάτησαν και στην αντίστοιχη ανάπτυξη κινημάτων, του φασισμού, του ναζισμού. Εδώ ήταν το φυτώριο όπου αναπτύχθηκε πανελλαδικά η γνωστή, σε αυτούς που τουλάχιστον ασχολούνται με την πολιτική Ιστορία, "Εθνική Ενωση Ελλάς" που κατάφερε να έχει μέχρι και 27 παραρτήματα σε ολόκληρη τη χώρα».

«Κρητικοί χωροφύλακες καταπίεζαν Οθωμανούς»
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης σημειώθηκε ένταση μεταξύ του πάνελ και του κοινού. Αποχωρώντας, ένας από τους διαφωνούντες με τις θέσεις των εισηγητών του «Μακεδονικού Αναγνωστικού» είπε στον κ. Τρεμόπουλο: «Το όνομά σας είναι Τρεμόπουλος. Τρέμετε!» Η απάντηση του κ. Τρεμόπουλου σίγουρα θα φανεί εξαιρετικά προσβλητική σε εκατομμύρια συμπολίτες μας: «Τρέμουν οι εχθροί μου. Και αν θέλετε να ξέρετε, τις καταλήξεις αυτές σε -όπουλος στη δυτική Μακεδονία τις δώσανε Πελοποννήσιοι γραφιάδες. Γιατί αυτός ο τόπος, είτε κατοικούνταν από Ελληνες είτε από Εβραίους, Οθωμανούς, οτιδήποτε, υπέφερε από τους Πελοποννήσιους γραφιάδες και από τους Κρητικούς χωροφύλακες. Αυτή η πραγματικότητα δεν μπορεί να σβηστεί μονοκοντυλιά».

Σε αυτή τη δευτερολογία του, ο διασημότερος οικολόγος στη χώρα είπε ξεκάθαρα κάτι που μάλλον αποφεύγει να διατυπώσει ανοιχτά στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις του. Υποστηρίζει απόλυτα το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού. Αν τον ερμηνεύουμε σωστά, τότε κάλλιστα μπορούμε να υποθέσουμε ότι οι Σκοπιανοί μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες. Τρεμόπουλος Έφη: «Αυτοί που υποδέχτηκαν τους πρόσφυγες του 1923, αυτοί οι οποίοι καλοβλέπουν όλους τους ανθρώπους, οι οποίοι μιλούν στο όνομα της συνύπαρξης, στο όνομα της ελεύθερης έκφρασης, της δημοκρατίας, της ανοχής, της ανεκτικότητας, είναι αυτοί που υπερασπίζονται εκδηλώσεις σαν τη σημερινή.

»Όποιος εδώ βρίσκει φιλόξενο έδαφος για να αναπτύξει τις όποιες απόψεις του, να παραμυθιαστεί για άλλη μία φορά, να αποδείξει στον εαυτό του και τους γύρω του πόσο πολύ πατριώτης και ήρωας είναι, θα έπρεπε να μας λέει και "ευχαριστώ". Ακριβώς επειδή δόθηκε η δυνατότητα στο φιλόξενο τούτο χώρο να ανθίσει η άλλη άποψη της άλλης Θεσσαλονίκης. Δεν φοβόμαστε να συγκρουστούμε με τις πλειοψηφίες, κύριέ μου, και δεν είμαστε εμείς αυτοί που δεν είναι πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ούτε έχετε μπροστά σας εκπροσώπους κάποιας άλλης χώρας.
Έχετε ανθρώπους που υπερασπίζονται το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό. Το δικαίωμα στην ανοχή, τη διαφορά. Αυτά είναι άγνωστες λέξεις για ένα μεγάλο κομμάτι της Θεσσαλονίκης. Ένα μεγάλο κομμάτι που έχει κάνει τον πατριωτισμό επάγγελμα και ακριβώς η ιδεολογία αυτή είναι που επαναλαμβάνεται και κυριαρχεί πολλές φορές και διαμορφώνει και διαστρεβλώνει νεότερες συνειδήσεις.

»Η αγάπη για την πατρίδα σου, για μένα, αν θέλετε, είναι αγάπη για την πόλη αυτή. Γνωρίζω την Ιστορία και ταυτίζομαι με αυτήν και την υπερασπίζομαι από κάθε εχθρό, όχι τη στιγμή της σύγκρουσης σε κάποια σύνορα, αλλά εδώ και τώρα, από αυτούς που την υποβαθμίζουν, είτε όσον αφορά την ποιότητα ζωής είτε όσον αφορά την ποιότητα των σχέσεων ή την ποιότητα της δημοκρατίας. Επί τόσα χρόνια, μονοπωλείτε με κυρίαρχο λόγο, διαμορφώνετε συνειδήσεις, παραμυθιάζεστε και παραμυθιάζετε τις νέες γενιές και δεν δέχεστε έστω και αυτή τη στιγμή να ακουστεί με τον πιο σεμνό τρόπο που έχω δει σε αυτή την πόλη να κατατίθεται μια άλλη άποψη. Αυτό ήρθα εδώ να υπερασπίσω».


Μεταπτυχιακό στα Σκόπια

Ενδέχεται κάποιος αναγνώστης να απορήσει με τη στάση του κ. Τρεμόπουλου απέναντι στο ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων. Αν βρισκόταν στην παρουσίαση του «Μακεδονικού Αναγνωστικού», δεν θα χρειαζόταν να απορήσει. Ο κ. Τρεμόπουλος αποκάλυψε τι τον συνέδεσε με το γειτονικό κρατίδιο: «Βρέθηκα στα Σκόπια πολύ νωρίς, επειδή αυτό επέβαλε και το μεταπτυχιακό μου, γύρω στο 1991. Ο Θανάσης Παρίσης ήταν πολύτιμος συνεργάτης. Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έθεσα όταν βρέθηκα πρώτη φορά στα Σκόπια ήταν "Και εγώ είμαι Μακεδόνας. Και εσύ δεν πρέπει να βρεις έναν προσδιορισμό ώστε να μην υπάρχει σύγχυση;" Η απάντηση που πήρα ήταν η εξής: "Εσύ έχεις μια ταυτότητα. Είσαι Έλληνας και δευτερευόντως Μακεδόνας. Όταν εγώ δεν θέλω να είμαι ούτε Έλληνας, ούτε Αλβανός, ούτε Σέρβος, ούτε Βούλγαρος, τότε τι είμαι;" Έχει λοιπόν υποχρέωση να σεβαστεί κάποιος αυτό το ερώτημα και να δώσει εκείνες τις απαντήσεις που είναι αντίστοιχες με το πνεύμα της ανοχής στη διαφορά που θα υπερασπιζόμαστε σε κάθε ευκαιρία». Σε αυτό το κλίμα και με τέτοιου είδους εισηγήσεις εξελίχθηκε η εκδήλωση για την παρουσίαση του «Μακεδονικού Αναγνωστικού». Με πολλή ένταση, πολύ λόγο για την καταπίεση των «εθνικά Μακεδόνων» από το επίσημο ελληνικό κράτος, με πολλές αναφορές στο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, αλλά ταυτόχρονα και με διάθεση να διαφοροποιηθούν οι ομιλητές από το γενικό περί πατριωτισμού αίσθημα του ελληνικού λαού.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΚΟΣ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=2&catid=1&artid=1003659



Έχετε ανθρώπους που υπερασπίζονται το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό. Το δικαίωμα στην ανοχή, τη διαφορά. Αυτά είναι άγνωστες λέξεις για ένα μεγάλο κομμάτι της Θεσσαλονίκης. Ένα μεγάλο κομμάτι που έχει κάνει τον πατριωτισμό επάγγελμα και ακριβώς η ιδεολογία αυτή είναι που επαναλαμβάνεται και κυριαρχεί πολλές φορές και διαμορφώνει και διαστρεβλώνει νεότερες συνειδήσεις.

»Η αγάπη για την πατρίδα σου, για μένα, αν θέλετε, είναι αγάπη για την πόλη αυτή. Γνωρίζω την Ιστορία και ταυτίζομαι με αυτήν και την υπερασπίζομαι από κάθε εχθρό, όχι τη στιγμή της σύγκρουσης σε κάποια σύνορα, αλλά εδώ και τώρα, από αυτούς που την υποβαθμίζουν, είτε όσον αφορά την ποιότητα ζωής είτε όσον αφορά την ποιότητα των σχέσεων ή την ποιότητα της δημοκρατίας. Επί τόσα χρόνια, μονοπωλείτε με κυρίαρχο λόγο, διαμορφώνετε συνειδήσεις, παραμυθιάζεστε και παραμυθιάζετε τις νέες γενιές και δεν δέχεστε έστω και αυτή τη στιγμή να ακουστεί με τον πιο σεμνό τρόπο που έχω δει σε αυτή την πόλη να κατατίθεται μια άλλη άποψη. Αυτό ήρθα εδώ να υπερασπίσω».


Μεταπτυχιακό στα Σκόπια

Ενδέχεται κάποιος αναγνώστης να απορήσει με τη στάση του κ. Τρεμόπουλου απέναντι στο ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων. Αν βρισκόταν στην παρουσίαση του «Μακεδονικού Αναγνωστικού», δεν θα χρειαζόταν να απορήσει. Ο κ. Τρεμόπουλος αποκάλυψε τι τον συνέδεσε με το γειτονικό κρατίδιο: «Βρέθηκα στα Σκόπια πολύ νωρίς, επειδή αυτό επέβαλε και το μεταπτυχιακό μου, γύρω στο 1991. Ο Θανάσης Παρίσης ήταν πολύτιμος συνεργάτης. Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που έθεσα όταν βρέθηκα πρώτη φορά στα Σκόπια ήταν "Και εγώ είμαι Μακεδόνας. Και εσύ δεν πρέπει να βρεις έναν προσδιορισμό ώστε να μην υπάρχει σύγχυση;" Η απάντηση που πήρα ήταν η εξής: "Εσύ έχεις μια ταυτότητα. Είσαι Έλληνας και δευτερευόντως Μακεδόνας. Όταν εγώ δεν θέλω να είμαι ούτε Έλληνας, ούτε Αλβανός, ούτε Σέρβος, ούτε Βούλγαρος, τότε τι είμαι;" Έχει λοιπόν υποχρέωση να σεβαστεί κάποιος αυτό το ερώτημα και να δώσει εκείνες τις απαντήσεις που είναι αντίστοιχες με το πνεύμα της ανοχής στη διαφορά που θα υπερασπιζόμαστε σε κάθε ευκαιρία». Σε αυτό το κλίμα και με τέτοιου είδους εισηγήσεις εξελίχθηκε η εκδήλωση για την παρουσίαση του «Μακεδονικού Αναγνωστικού». Με πολλή ένταση, πολύ λόγο για την καταπίεση των «εθνικά Μακεδόνων» από το επίσημο ελληνικό κράτος, με πολλές αναφορές στο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, αλλά ταυτόχρονα και με διάθεση να διαφοροποιηθούν οι ομιλητές από το γενικό περί πατριωτισμού αίσθημα του ελληνικού λαού.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΚΟΣ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=2&catid=1&artid=1003659

Προκήρυξη. Ένα έντιμο κείμενο










Προκήρυξη. Ένα έντιμο κείμενο
13 Μαρτίου 2009, 02:20

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος


Η επωδός των παρεπιδημούντων σε τηλεοπτικά τραπέζια είναι γνωστή. Εάν ο επαναστατικός αγώνας δεν είχε ματώσει, ο διάλογος θα ήταν διαφορετικός.

Το αυτονόητο για κάθε επαναστάτη, ότι αντάρτικο χωρίς θύματα δεν υπάρχει, αντιμετωπίζεται από θεωρητικούς, αναλυτές και δημοσιογράφους με το λογικό επιχείρημα ότι βασική προϋπόθεση του όποιου δίαυλου επικοινωνίας είναι ο σεβασμός και η προστασία της ανθρώπινης ζωής.

Όσο αυτονόητο είναι κάτι τέτοιο για την μία πλευρά, άλλο τόσο ακατανόητο παραμένει για τα μέλη των ομάδων ένοπλης βίας, με αποτέλεσμα η διαμετρικά αντίθετη άποψή τους να γίνεται αντικείμενο πολλαπλών, ενίοτε δε και παρεξηγήσιμων, ερμηνειών.

Ωστόσο, εάν κάποιος αποφάσιζε να διαβάσει με προσοχή την προκήρυξη του ’’ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ’’, θα διαπίστωνε ότι έχει στα χέρια του την σοβαρότερη και πιο έντιμη οικονομική ανάλυση των τελευταίων ετών. Τόσο σοβαρή, που φοβάμαι ότι η άγνοια ενός μεγάλου τμήματος του δημοσιογραφικού κόσμου και η υποτέλεια ενός άλλου, εγκλωβισμένου στην χειραγώγηση του αστικού καθωσπρεπισμού, δεν θα επιτρέψουν την σοβαρή ανάγνωση και ανάλυση.

Για να ερεθίσω ορισμένους να την μελετήσουν, τονίζω ότι η προκήρυξη αυτή, μέσα από την ιστορική αναδρομή των αλλεπάλληλων εκρήξεων του οικονομικού συγκεντρωτισμού, καταγράφει την παγκόσμια πραγματικότητα από το ’29 μέχρι τις μέρες μας, δίνοντας απαντήσεις στα ερωτήματα και τις απορίες του πολίτη της καθημερινότητας για την σημερινή οικονομική κρίση.

Οδηγός ακόμα και για απελπισμένους γιάπηδες χρηματιστηρίων, οι οποίοι πολλά θα μάθαιναν μελετώντας την, αποφεύγοντας ίσως να μείνουν άνεργοι στην… επόμενη κρίση.

Ο συντάκτης της προκήρυξης, με τρόπο εντυπωσιακό και πολιτικά ώριμο, κάνει μία απίστευτα λεπτομερή ανάλυση όλων των μεταλλάξεων του παγκόσμιου καπιταλισμού των τελευταίων ογδόντα ετών.

Πέραν της καταγγελίας για ολιγωρία των υπευθύνων δύο εφημερίδων (Νέα και Ελευθεροτυπία) να ενημερώσουν τις αρχές μετά από προειδοποιητικά τηλεφωνήματα, δίνει έμφαση στα μέτρα, που η ίδια η οργάνωση λαμβάνει για την ασφάλεια των πολιτών κατά την διάρκεια επιχειρήσεων.

Κατά την ανάπτυξη του κεντρικού θέματος της προκήρυξης, εντυπωσιακές είναι οι αναφορές στην παρούσα οικονομική κρίση, που εμφανίζεται, όπως και όλες οι προηγούμενες, περίπου ως… φυσικό φαινόμενο.

Από τον κρατικό παρεμβατισμό μέχρι το μεγάλο κόλπο της ελεύθερης διακίνησης του κεφαλαίου, την πλημμυρίδα των πετροδολαρίων μετά την πετρελαϊκή κρίση του ’73, την παρουσία των ευρωδολαρίων και αμέσως μετά την έκρηξη του δανεισμού, το οδοιπορικό περνάει σταδιακά στην σύγχρονη οικονομική κρίση, όπου ο συγγραφέας ξεδιπλώνει το ταλέντο του γύρω από τα οικονομικά μεγέθη.

Είναι, επιμένω, η σημαντικότερη οικονομική ανάλυση που έχει γίνει ποτέ, από άτομο αριστερής ιδεολογίας τα τελευταία χρόνια, ανώτερου επιπέδου εκείνων της 17 Νοέμβρη.

Εντυπωσιακή είναι και η επίθεση στο σύνολο των κοινοβουλευτικών κομμάτων, συμπεριλαμβανομένων και των δύο αριστερών ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ, για το ρόλο τους στο τέλος της ταξικής ειρήνης και τον εναρμονισμό των συνδικάτων με τον ρεφορμιστικό χαρακτήρα των κομμάτων αυτών.

Τέλος, ενδιαφέρουσα είναι και ή ανάλυση του ρόλου του Δ.Ν.Τ. και της παγκόσμιας τράπεζας στην ομηρία των κυβερνήσεων και των οικονομιών των "υποσαχάριων" κρατών της Αφρικής και των κρατών της Λατινικής Αμερικής, των οποίων τα δημόσια χρέη χρησιμοποιήθηκαν ως Δούρειος Ίππος για την προσαρμογή και υποταγή τους στους όρους της νεοφιλελεύθερης λαίλαπας.

Από τον κυνισμό του ηγέτη της Citibank, Γουώλτερ Ρίστον, που είχε την ακραία άποψη να τιμωρηθούν οι φτωχοί του κόσμου επειδή δεν μπορούσαν να αποπληρώσουν το χρέος τους, μέχρι την τραπεζική κρίση του ’82 και την διάχυση του πιστωτικού κινδύνου σε κρατικά ομόλογα κατά την μέθοδο Μπρέϊντ, και από την γέννηση των νέων χρηματοοικονομικών εργαλείων των παραγώγων ή τις επενδύσεις ρίσκου, τις περιγραφόμενες και ως "επιπέδου τζόγου καζινό", μέχρι το έσχατο κόλπο του δανεισμού των νοικοκυριών για να απομυζήσουν και τα τελευταία αποθέματα της οικογενειακής οικονομίας, η προκήρυξη παραμένει ενδιαφέρουσα.

Ας προσέξουν οι σύγχρονοι κήρυκες του πολιτικού καθωσπρεπισμού την αναφορά του συντάκτη στην διάβρωση των σχέσεων ανθρωπισμού και αλληλεγγύης μέσα από τις προαναφερθείσες διαδικασίες. Λέξεις και νοήματα που έχουν εξαφανιστεί από το σύγχρονο πολιτικό λεξιλόγιο, για να αντιληφθούν την απήχηση που μπορεί να έχει ένα τέτοιο κείμενο στους ταλαιπωρημένους πολίτες της σύγχρονης ελληνικής καθημερινότητας...

Ίσως, έτσι, γίνουν αιτία να μη χυθεί άλλο αίμα...

(πρώτη καταχώρηση 12 Μαρτίου 2009, 13:51)

Τι θα πει “πολιτισμός” του Σπύρου Κομίνη

Τι θα πει “πολιτισμός” του Σπύρου Κομίνη
Η γνώμη ενός Γερμανού κι ενός Αμερικανού ιστορικού
Werner Jaeger (30 Ιουλίου 1888 - 9 Οκτωβρίου 1961) στο πολύτομο έργο του "Παιδεία: Τα ιδεώδη του Ελληνικού Πολιτισμού".
"Έχουμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε τη λέξη "πολιτισμός", όχι για να περιγράψουμε ένα ιδανικό το οποίο ανήκει μόνο στον ελληνοκεντρικό κόσμο, αλλά με μια έννοια πολύ περισσότερο τετριμμένη και γενική, για να δηλώσουμε κάτι αυθύπαρκτο σε κάθε έθνος του κόσμου, ακόμα και στα πιο πρωτόγονα. Χρησιμοποιούμε τη λέξη "πολιτισμός" για ολόκληρο το σύμπλεγμα του τρόπου ζωής και έκφρασης που χαρακτηρίζει κάθε έθνος. Έτσι η λέξη "πολιτισμός" έχει καταντήσει να έχει την έννοια μιας απλής ανθρωπολογικής εικόνας και όχι μιας ιδέας που έχει αξία, που αποτελεί ένα ιδανικό, το οποίο πρέπει συνειδητά να κατακτήσουμε.

Με αυτή την αόριστη και αναλογική έννοια (που δίνουμε σήμερα στον πολιτισμό) επιτρέπεται να μιλάμε για κινέζικο, ινδικό, εβραϊκό και αιγυπτιακό πολιτισμό, παρ' όλο που κανένα από αυτά τα έθνη δεν είχε μια λέξη, ή ένα ιδανικό, το οποίο να αντιστοιχεί σε έναν αληθινό πολιτισμό. Φυσικά κάθε οργανωμένο έθνος έχει ένα εκπαιδευτικό σύστημα. Αλλά ο Νόμος και οι προφήτες του Ισραήλ, το κομφουκιανικό σύστημα των Κινέζων, το Ντάρμα των Ινδών, είναι σε ολόκληρη την διανοητική τους δομή, θεμελιακά και ουσιαστικά διαφορετικά από το ελληνικό ιδανικό του πολιτισμού. Και τελικά, η συνήθεια να μιλάμε για "προελληνικούς πολιτισμούς", δημιουργήθηκε από το θετικιστικό πάθος της ισοπέδωσης των πάντων στους ίδιους όρους: Η οπτική αυτή οδηγεί σε κληρονομικά ευρωπαϊκές περιγραφές μη ευρωπαϊκών πραγμάτων και περιφρονεί το γεγονός ότι η ιστορική μεθοδολογία παραχαράσσεται, σε μια προσπάθεια να προβάλουμε τις δικές μας αντιλήψεις σε έναν κόσμο που είναι ξένος προς αυτές".



Ας δούμε τώρα και τον Αμερικανό ιστορικό Ρόναλντ Στιλ:



«Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι η αληθινή επαναστατική δύναμη. Πιστεύουμε ότι οι θεσμοί μας πρέπει να στείλουν όλους τους άλλους στον σκουπιδοτενεκέ της Ιστορίας. Ηγούμαστε ενός οικονομικού συστήματος που έχει ενταφιάσει κάθε άλλη μορφή παραγωγής και διανομής, αφήνοντας μεγάλο πλούτο και μερικές φορές μεγάλα ερείπια στο πέρασμά του. Τα πολιτιστικά μηνύματα που μεταδίδουμε μέσω του Χόλιγουντ και των Μακντόναλντς, φτάνουν μέχρι τις άκρες του κόσμου για να κατακτήσουν αλλά και να υπονομεύσουν άλλες κοινωνίες. Αντίθετα από τους περισσότερους παραδοσιακούς κατακτητές, δεν μας ικανοποιεί να καταπιέζουμε απλώς τους άλλους: Επιμένουμε να μας μιμούνται. Φυσικά για το καλό τους. Είμαστε οι πιο επίμονοι προσηλυτιστές του κόσμου: Ο κόσμος πρέπει να είναι δημοκρατικός. Πρέπει να είναι καπιταλιστικός...»

Για να ξέρουμε τι μας γίνεται

01 Ιουνίου
Για να ξέρουμε τι μας γίνεται



O...κατασκευασμένος ιος των χοίρων που φθάνει πλέον με ελάχιστους θανάτους αλλά πολλά κρούσματα μέσω του τρόμου των ΜΜΕ σε όλα τα σπίτια κάνει αναγκαίο το φάρμακο tamiflu. Και ενώ υπάρχουν και άλλα αντιικα φάρμακα που αντιμετωπίζουν την νόσο μόνο αυτό έχει βγει παγκοσμίως ως το φάρμακο στο οποίο ο ιος είναι ευαίσθητος. Η ROCHE κάνει τρελές πωλήσεις και από πίσω βρίσκεται ο πρώην αντιπρόεδρος των ΗΠΑ. Το «γεράκι του Πενταγώνου», ο υπουργός Αμυνας των ΗΠΑ, Ντόναλντ Ράμσφελντ! Και γιατί; Διότι είναι μεγαλομέτοχος της εταιρίας βιοτεχνολογίας «Gilead Science», η....
οποία έχει τα δικαιώματα του περιζήτητου φαρμάκου tamiflou (ταμιφλού) - παίρνει από την ελβετική «Roche» («Ρος») το 10% των πωλήσεων - του μόνου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την καταπολέμηση της νόσου στους ανθρώπους.
Το Tamiflu είναι ένα φάρμακο που περιέχει τη δραστική ουσία οσελταμιβίρη.
Κάποτε αυτό πήγε να γίνει με την νόσο των πουλερικών όταν και πάλι αναστατώθηκε όλος ο πλανήτης αλλά το tamiflu δεν έκανε καλή δουλειά. Τώρα όμως ο ιος είναι στα μέτρα του φαρμάκου. Το φάρμακο έγινε για τον ιό ή ο ιός για τον φάρμακο;

Η φιμωμένη είδηση του μήνα

02 Ιουνίου
Η φιμωμένη είδηση του μήνα
ΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΟ BBC.
______________________________________________

Η φιμωμένη είδηση του μήνα, που δεν προβλήθηκε από την ελληνική τηλεόραση!!!

Η δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε στην φόρα παρτίδα κονδυλίων που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς φορείς.


Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικό σώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ. Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι μεσάζοντες) σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός των δικαστηρίων!

Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC, ενώ στο YouTube η μαζική διανομή του βίντεο δεν επιτρέπεται (αναγράφεται η ένδειξη 'Embedding disabled by request').


Δυστυχώς η τηλεόραση μόνο ρόλο υπνωτισμού παρέχει στην κοινωνία μας. Το μόνο που δείχνουν και το μόνο που μαθαίνουμε είναι το DVD του Μάκη και ποιος θα γίνει παπάς στη θέση του παπά.


Αν μπορούμε να αντιδράσουμε κάπως με τα εφόδια που διαθέτουμε, είναι να ενημερώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε μέσω του Internet. Τέτοια mail πρέπει να γίνονται forward.


Παρακαλώ στείλτε το σε όσους μπορείτε. Αυτή η είδηση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΑΦΤΕΙ επειδή το θέλουν τα συμφέροντα τους.


Δείτε το βίντεο εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=jglCyU8TPJw